Referral Program

جدیدترین عینک طبی های اورجینال ۲۰۲۴ | بینایی سنجی و عینک هیراد

جدیدترین عینک طبی های اورجینال ۲۰۲۴

خرید عینک طبی اورجینال

عینک های طبی یکی از ضروری ترین وسایل برای افرادی است که از ضعیفی چشم رنج می برند. این عینک ها با اصلاح دید، به افراد کمک می کنند تا فعالیت های روزمره خود را به راحتی انجام دهند. 

در سال ۲۰۲۴، جدیدترین عینک طبی های اورجینال با توجه به مد و فشن روز دنیا طراحی شده اند. این عینک ها در انواع مختلف فریم و عدسی تولید می شوند و با طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها، پاسخگوی نیاز افراد با سلیقه های مختلف هستند.

فریم های عینک طبی

فریم های عینک طبی از مواد مختلفی مانند پلاستیک، فلز، چوب و کائوچو ساخته می شوند. در سال ۲۰۲۴، فریم های پلاستیکی و کائوچویی همچنان محبوب ترین نوع فریم عینک طبی هستند. 

این فریم ها سبک، بادوام و راحت هستند و در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها موجود هستند.

فریم های فلزی نیز همچنان طرفداران خود را دارند. این فریم ها معمولاً از استیل ضد زنگ یا تیتانیوم ساخته می شوند و ظاهری شیک و مدرن دارند. 

فریم های چوبی و کائوچویی نیز در سال ۲۰۲۴ محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند؛ مخصوصا فریم های کائوچویی با دسته های پهن و رنگ های تیره و کرسیتالی. این فریم ها معمولاً از مواد طبیعی ساخته می شوند و ظاهری خاص و منحصر به فرد دارند.

در این سال، جدیدترین عینک طبی های اورجینال با توجه به ترندهای جدید مد و فشن طراحی شده اند. این ترندها عبارتند از:

  • فریم های بزرگ و حجیم: فریم های بزرگ و حجیم در سال ۲۰۲۴ یکی از محبوب ترین ترندهای عینک طبی هستند. این فریم ها ظاهری جسورانه و متفاوت دارند و برای افرادی که می خواهند توجه دیگران را به خود جلب کنند، مناسب هستند.
  • فریم های رنگی: فریم های رنگی نیز در این سال محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. این فریم ها ظاهری جذاب و شاد دارند و برای افرادی که می خواهند استایل خود را متفاوت کنند، مناسب هستند. فریم های مشکی هم که محبوبیت همیشگی خود را حفظ کرده اند.
  • فریم های ساخته شده از تیتانیوم: فریم های تیتانیومی، به دلیل جنس بسیار با کیفیت و همچنین، طراحی و رنگ بندی جذابی که دارند، از محبوب ترین فریم ها در دسته عینک طبی های اورجینال قرار میگیرند. این فریم ها معمولا ظریف و از وزن سبکی برخوردارند.

در ادامه به معرفی محبوب ترین عینک طبی های اورجینال موجود در عینک هیراد می پردازیم:

عینک های طبی اورجینال:

  • عینک طبی پلیس Police VPLB58:

این عینک دارای یک طراحی نیم گرد با رنگ قهوه‌ای سوخته است که به آن ظاهری شیک و زیبا می‌بخشد. این طراحی مناسب برای هر دو جنسیت است، از طرف دیگر، طرح نیم گرد آن از جذابیت و استایل خاصی برخوردار می باشد و برای افرادی که به دنبال این نوع فرم فریم هستند انتخاب بسیار مناسبی است.

با وزنی فقط ۲۱ گرم، این عینک بسیار سبک و راحت برای استفاده طولانی مدت است. این وزن سبک تضمین می‌کند که از آن به راحتی در طول روز استفاده کنید بدون اینکه احساس خستگی یا ناراحتی کنید.

از نظر کیفیت ساخت عینک طبی پلیس ۵۸ با استفاده از جنس فریم کائوچویی ساخته شده است که نه تنها سبکی وزنی را ارائه می‌دهد بلکه مقاومت و دوام بالایی را نیز فراهم می‌کند. 

دسته‌های فلزی آن نیز از جنس مقاوم و با کیفیتی ساخته شده‌اند که به آن ظاهری شیک و همچنین استحکام و دوام بیشتر می‌بخشد.

+
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page مشاهده
۱۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان

رنگ بندی :

  • عینک طبی دیویدوف Davidoff 95134:

این عینک طبی تیتانیومی یک عینک بسیار شیک و با دوام است که برای استفاده روزمره مناسب است. این عینک نیز دارای طراحی نیم گرد ظریف و شیکی است که به راحتی با انواع استایل ها ست می شود.

رنگ زغال سنگی این عینک نیز جلوه ای کلاسیک و جذاب به آن می بخشد.

یکی از ویژگی های برجسته این عینک طبی، وزن بسیار سبک آن است. وزن این عینک تنها ۱۴ گرم است که باعث می شود در استفاده های طولانی مدت نیز احساس خستگی نکنید. 

همچنین، انعطاف پذیری مناسب فریم و پد های نرم بینی نیز به قرارگیری راحت عینک بر روی صورت کمک می کنند.

بدنه این عینک از جنس تیتانیوم ساخته شده است که یک ماده بسیار با دوام و مقاوم است. تیتانیوم همچنین علاوه بر داشتن کیفیت ساخت فوق العاده، ضد حساسیت است و باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی شود.

+
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page مشاهده

رنگ بندی :

  • عینک طبی شوپارد Chopard VCHC76:

این عینک طبی اورجینال، یکی از جدیدترین عینک طبی های مجموعه هیراد است که از محبوبیت بسیار بالایی بین مشتریان برخوردار است. چهارچوب این عینک طبی به شکل مستطیلی شکل می باشد و با ابعاد استانداردی که در طراحی آن رعایت شده، مناسب هر دو جنسیت می باشد. همچنین، با ترکیب رنگی دودی-طوسی در عین سادگی، لوکس بودن خود را به خوبی به نمایش می گذارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های بارز این عینک طبی، داشتن لولاهای با کیفیت و انعطاف پذیر است که باعث می شود این عینک به راحتی بر روی صورت قرار بگیرد و هیچگونه مشکلی در این زمینه نداشته باشید.

این عینک ساخت ایتالیا، از ترکیب فلز و کائوچو در فریم خود ساخته شده است و به راحتی تا سال ها شما را از خرید عینک طبی جدید بی نیاز می کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که این عینک طبی را خاص می کند، استفاده از طلا در ساخت آن می باشد

  • عینک طبی پلیس Police VPLF84:

این عینک طبی ساخته شده از برند محبوب و معتبر پلیس، یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال عینک های بدون فریم یا فریم لِس (FrameLess) هستند. 

نکته ای که باید در خرید عینک های بدون فریم به آن توجه نمایید این است که این عینک ها تنها با عدسی های پلی کربنات و نیمه فشرده سازگار هستند و عدسی دیگری نمیتوان برای آنها به کار برد.

عدسی های پلی کربنات که به عدسی های نشکن هم معروف هستند، می توانند گزینه خوبی برای این نوع فریم ها باشند ولی عدسی های نیمه فشرده، با داشتن شفافیت بیشتر و کیفیت بالاتر، می توانند گزینه ی بهتری برای افرادی باشند که شفافیت عدسی برای آنها از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.

فلز به کار گرفته شده در این عینک طبی باعث شده تا این عینک طبی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد. همچنین، وزن مناسب و انعطاف پذیری بالای لولاها، از دیگر ویزگ های بارز این عینک طبی می باشند.

+
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page مشاهده
۱۰.۲۲۰.۰۰۰ تومان

رنگ بندی :

  • عینک طبی فندی Fendi FE50011I:

اگر به دنبال عینکی لوکس با طراحی و رنگ بندی جسورانه می گردید، این عینک طبی فنری برای شماست. 

این فریم طبی زنانه با طراحی مربعی شکل گوشه دار و ترکیب رنگی مشکی (بدنه) و طلایی (دسته ها) یکی از لوکس ترین عینک های موجود در بازار می باشد. 

ابعاد و طراحی این عینک طبی نیز به گونه ای انجام شده تا برای هر نوع صورت و همچنین سلیقه ای مناسب باشد.

ترکیب کائوچو و فلز در ساخت این عینک طبی باعث شده تا این فریم، علاوه بر داشتن ظاهری شیک و خاص، از کیفیت ساخت بسیار خوبی نیز برخوردار باشد. 

امکان انتخاب انواع عدسی طبی نیز، از جمله عدسی های بلو کنترل، آنتی رفلکس، پلی کربنات و… با فرستادن نسخه اپتومتریست برای فریم ممکن می باشد.

  • عینک طبی پورش دیزاین Porsche Design P8256:

عینک طبی پورش دیزاین ۸۲۵۶ ساخته کشور ایتالیا، یکی از راحت ترین عینک طبی های اورجینال می باشد.

راحتی این عینک اورجینال را می توان مدیون وزن بسیار سبک، انعطاف پذیری فوق العاده و پدهای نرم سیلیکونی، به منظور قرارگیری راحت تر فریم بر روی بینی، دانست. 

این عینک طبی با داشتن وزن سبک ۱۹ گرمی، هیچگونه احساس سنگینی را در طول استفاده به شما منتقل نخواهد کرد.

همانطور که قبلا هم گفتیم، فلز استفاده شده در این عینک از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار می باشد. 

با توجه به ظریف بودن، در صورت استفاده صحیح، این عینک طبی می تواند برای سال ها نیاز های بینایی شما را به خوبی برطرف نماید.

طراحی مستطیلی شکل فریم با ترکیب رنگی خاکستری آبی، این عینک را هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب کرده است.

+
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page مشاهده

رنگ بندی :

  • عینک طبی جگوار Jaguar 35813:

طراحی مستطیلی شکل ساده با ترکیب رنگی مشکی طلایی، از شیک ترین عینک های برند جگوار می باشد. همچنین، استفاده از طلا در این فریم، بر خاص و بودن و همچنین، لوکس بودن این عینک طبی افزوده است. 

با توجه فریم فریم، رنگ بندی آن و همچنین ابعاد استانداردی که در ساخت آن در نظر گرفته شده، این عینک طبی برای هر دو جنسیت طراحی شده است.

در کنار طراحی شیک و خاص، کیفیت ساخت فوق العاده بالا، یکی دیگر از خصوصیات بارز این عینک طبی می باشد. 

با توجه به بدنه ساخته شده تماما از تیتانیوم و همچنین، استفاده از طلا در ساخت فریم، این عینک یکی از با کیفیت ترین عینک اورجینال های بازار می باشد که از ارزش خرید خیلی خوبی هم برخوردار است.

در کنار این ویژگی های جذاب، وزن ۲۱ گرمی، انعطاف پذیری لولاها، ابعاد استاندارد و استفاده از پد های نرم سیلیکونی باعث شده تا استفاده روزانه از این عینک طبی بسیار راحت باشد.

+
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page مشاهده

رنگ بندی :

  • عینک طبی شوپارد Chopard VCH346:

شوپارد، یک برند لوکس سوئیسی است که بیشتر بخاطر تولید ساعت ها و جواهرات لوکس و گران قیمت شناخته می شود. 

این برند همچنین مجموعه ای از عینک های طبی و آفتابی بسیار شیک و با کیفیت را تولید میکند و به طور کلی، محصولات این برند به دلیل توجه به جزئیات، طراحی های لوکس و استفاده از مواد اولیه با کیفیت از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد.

این عینک نیز از همین جزئیات و ویژگی ها پیروی می کند. عینک طبی شوپارد VCH346 با داشتن فریم مستطیلی، ترکیب رنگی مشکی طلایی و توجه به جزئیات توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب نماید.

کائوچو و فلز، مواد اولیه این عینک طبی را تشکیل می دهند. در ساخت بدنه این عینک طبی از کائوچو استفاده شده در حالی که دسته و لولاهای انعطاف پذیر این عینک طبی از فلز ساخته شده اند. 

شما همچنین می توانید با فرستادن نسخه اپتومتریست خود، هر نوع عدسی مورد نظر خود را همراه با این عینک انتخاب، و این محصول را با عدسی های نصب شده و آماده برای استفاده تحویل بگیرید.

برای دیدن عدسی ها و دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید.

  • عینک طبی دیور Dior 2600:

اگر کیفیت ساخت فوق العاده، دوام و استحکام بالا در خرید عینک طبی اولویت شماست، این عینک طبی از برند دیور می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای خرید باشد. 

فریم تماما ساخته شده از کائوچو در کنار لولاهای فلزی مقاوم باعث شده تا این عینک محصول یکی از بادوام ترین فریم ها در دسته بندی عینک های طبی باشد.

همچنین، استفاده از یک جفت استخوان فلزی درون هر یک از دسته های این عینک طبی، از شکستن یا خم شدن دسته ها جلوگیری می کند و در نتیجه طول عمر فریم را افزایش می دهد.

به طراحی این عینک طبی میرسیم؛ جایی که طراحان این برند فرانسوی، از فریم مربعی شکل گوشه دار و رنگ قهوه ای ابلق در ساخت آن استفاده کرده اند. این طراحی باعث شده تا این محصول برای هر سلیقه ای مناسب باشد و بتوان از آن در هر مکانی استفاده کرد.

نکات مهم در انتخاب عینک طبی

انتخاب عینک طبی مناسب، علاوه بر زیبایی، باید با توجه به نیازهای بینایی نیز انجام شود. بنابراین، قبل از خرید عینک طبی، حتماً توسط پزشک متخصص بینایی سنجی شوید و نمره چشم خود را تعیین کنید.

علاوه بر این، هنگام خرید عینک طبی باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • فریم عینک باید راحت و متناسب با صورت شما باشد.
  • عدسی عینک باید شفاف و بدون نقص باشد.
  • عینک باید از مواد باکیفیت ساخته شده باشد تا دوام بیشتری داشته باشد.

با رعایت این نکات، می توانید یک عینک طبی مناسب و زیبا را انتخاب کنید که علاوه بر اصلاح دید، ظاهری جذاب به شما بدهد. همچنین شما می توانید برای نگهداری بهتر و در نتیجه طول عمر طولانی تر فریم، از مقاله “ ۱۰ نکته مهم قبل از خرید عینک طبی” کمک بگیرید.

امتیاز مقاله :
5/5

مطالب مرتبط

بهترین عینک های گیمینگ

استفاده طولانی مدت از رایانه، تلفن همراه و سایر دستگاه‌های دیجیتال می‌تواند عوارضی مانند خستگی چشم، خشکی چشم، سردرد و تاری دید را به همراه داشته باشد. این مشکلات به ویژه برای گیمرهایی که ساعت‌های متمادی را مقابل صفحه نمایش

ادامه مطلب »
9 برند معروف عینک های آفتابی زنانه

۹ برند معروف عینک های آفتابی زنانه

عینک آفتابی یک اکسسوری مهم است که نه تنها چشمان ما را از اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند، بلکه جزئی اساسی از استایل و ظاهر ما نیز محسوب می‌شود. در این مقاله، به بررسی ۹ برند معروف عینک آفتابی زنانه

ادامه مطلب »
Contact-Lens-03

آموزش گذاشتن و برداشتن لنز از چشم

برای گذاشتن و برداشتن لنز از چشم، رعایت اصول بهداشتی و استفاده از تکنیک‌های درست از اهمیت زیادی برخوردار است و سلامت چشم‌هایتان، به نحوه گذاشتن و برداشتن لنز بستگی زیادی دارد. انجام نادرست این کار می‌تواند عواقب جدی برای

ادامه مطلب »
خرید عدسی های طبی

کدام عدسی برای شما بهتر است؟

انتخاب عدسی مناسب، کلیدی برای داشتن یک دید واضح و راحت است. با توجه به تنوع بالای عدسی‌ها در بازار، انتخاب بهترین گزینه می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. در این مقاله، به صورت جامع به بررسی انواع عدسی، عوامل موثر در

ادامه مطلب »
Size
Home
Shopping
User-Panel
مشاوره

مشاوره رایگان

Invite & Earn

X
Signup to start sharing your link
Signup
background banner image
loading gif

Available Coupon

X